Under pokalkvartfinalen i Parken mellem F.C. København og Esbjerg fB blev der sendt en tydelig protest af sted fra tribunerne. En gruppe FCK-supportere viste et banner, der markerede markant utilfredshed med Sune Smith-Nielsen og klubbens ejere samt deres måde at drive klubben på i år, mens FCK afslutter sæsonen 2025.
FCK-tilhængere går i flæsket på Sune Smith-Nielsen og klubbens ejere
Læs mere her:
https://feedball.dk/fck-fans-langer-ud-efter-sune-smith-nielsen-og-ejerne
