Esbjerg skyder fem spillere ud efter sæsonens sidste kamp. Waylon Renecke vender tilbage til FC København. Richmond Gyamfi skifter til AGF. Kasper Kristensen går til Vejle Boldklub. Robby McCrorie og Alexander Ammitzbøll står også klar til at finde nye klubber. Sportschef Sebastian Brydegaard takker spillerne for den professionelle indsats i en sæson af stor betydning.
