Brøndby slår igennem som sæsonens mest sete klub på tv, på trods af en sportslig nedtur. AGF har passeret FC København og indtaget andenpladsen, idet FCK’s seertal falder, mens AGF kæmper sig op i popularitet. Udover disse tre viser FC Midtjylland sig som en af de fire mest sete klubber. Kampe mellem hold, der spiller på kunstgræs, tiltrækker færrest seere.
