Efter en 4-1-sejr over FC Thy/ThistedQ er F.C. Københavns kvinder rykket op i Danmarks øverste fodboldrække. Cheftræner Kasper Klarskov beskriver sejren som en enorm forløsning efter to års kamp for oprykning. Holdet sigter mod en fast plads i toppen, men de vil først nyde sejren og afslutte sæsonen mod FC Midtjylland, hvor muligheden for en delt førsteplads ligger.
