Interne kilder beskriver FC Københavns kvindehold som et ‘Mickey Mouse-setup’, hvor ambitionerne ikke står mål med virkeligheden. Skønt klubben hævder satsning og en plads i A-ligaen, fortæller kilderne om underprioritering, utilstrækkelige faciliteter, manglende midler til skadesbehandling og et usundt arbejdsmiljø. Klubben afviser kritikken og fortsætter med en langsigtet, økonomisk ansvarlig strategi.
