Den 3. juni 2026 eksploderede F.C. Københavns U19-hold i Tingbjerg Idrætspark, da de bankede AB 4-1 i Ungdomspokalen Øst og dermed tog The Double. Gunnar Olsen scorede to mål, mens David Boison og Sean Fetterlein tilføjede de øvrige, og AB fik en reducering via et straffespark. Sejren cementerer De Unge Løvers stærke sæson.
