Vinteren bliver ubarmhjertig for FC København – og det er især i kontorerne, at kulden bider. Klubben har ladet stå til i stedet for at agere i tide, og nu bliver der tale om brandslukning i høj fart. Ifølge kommentaren er vi midt i det vigtigste transfervindue i årevis, hvor FCK er kommet bagefter, mens konkurrenterne allerede har strammet deres sportslige plan og forstærket deres kurs. I den sammenhæng fremhæves Sune Smith-Nielsen som en af Danmarks stærkeste fodbolddirektører.
Vinteren banker på – og FCK har dummet sig groft og alt for længe
Læs mere her:
https://feedball.dk/winter-is-coming-og-fck-har-sovet-i-timen
